Trött...

Känns som om man gått tillbaka till första delen av graviditeten ju... Då man bara ville sova... I morgon går jag in i vecka 34, sen efter vecka 30 har det verkligen känts som att tiden har sniglat sig fram.. Känns som att efter vecka 30 så såg man ljuset i tunneln men nu i vecka 33 har det slocknat igen. När man pratar med andra gravida som inte har kommit lika långt så känns det som att deras veckor går fortare än mina.. Konstigt... Så härmed skickar jag en order till Knoddis att den skall anlända i vecka 37! :) Din mamma har nu lidit tillräckligt av, halsbränna (bara 17 veckor), ont i övriga kroppen, illamående och kräkningar (har också smugit sig tillbax), sin valross kropp och av att all ork tryter samt härliga humör svängningar! Glömde alla nattliga toabesök!!! Jag vill ju inte bara slippa alla krämpor självklart vill jag träffa vår lill* parasit! :)

Dags att återgå till pluggandet... *suck*

Kommentarer
Postat av: cicci

håll ut & kämpa på!

Postat av: Carin

Förstår att det e jobbigt! De sista veckorna är jobbiga!! Men du kommer klara det galant :) Du får göra som i början,ta en dag i taget! Snart har ni den lill* i famnen :)kram

2011-05-17 @ 21:17:43
URL: http://silverros.blogg.se/
Postat av: cicci

hepp ingen bäbis än... going crazy...

2011-05-22 @ 12:15:04
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback