Oj oj inte bra...

Inte bra att skriva om sorgearbete när man är gravid och extra känslig. Inte för att de sorger jag själv haft inte är bearbetade utan att jag tänker på alla dem som har förlorat någon. Bara att skriva om sådana häär saker har jag aldrig haft svårt för innan. Det jag kan ha svårt för är att höra den svenska national sången och se ett svensktlag stå uppradade och taggade för att kämpa i sin sport, sen om de vinner guld och står där högst upp på pallen kan också få mig också att börja gråta. Antagligen är det för att man själv en gång har stått där och tagit emot guldmedaljer!

Nu blev det känsloladdat... Nä dags att skriva om lite mer sorg... Buhuuuu....

Kommentarer
Postat av: Carin

Du är inte ensam om det Therese... Hoppas det går bra för dig och bäbisen i magen :) kram

Postat av: Tess

Jadå vi mår bra den lill* snurrar och har sig!

2011-03-02 @ 09:54:39
URL: http://tezzans.blogg.se/
Postat av: cicci

helt galet att man kan vara så känslig.. jag kan knappt kolla på nyheterna längre...snyft*

2011-03-02 @ 16:17:49
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Mariette

Du är bara mänsklig, det är allt.

2011-03-06 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback