MVC Besök

Då var det dags att sätta sig in i försäkringskassan... Tjohoooo!!!
Fick mitt moderskapsintyg idag så jag får väl sätta mig i lugn och ro och ta tag i detta i morgon.
Jag fortsätter att imponera på mig själv gällande blodprovstagning, det går bara bättre och bättre!
Idag så mätte hon även magen och lyssnade på hjärtljuden den livliga krabaten ville bara sparkas men hon lyckades få hjärtljuden till mellan 150-160.
Nästa besök är planerat till den 14 april!

Jag satt och tänkte på hur snabbt tiden egentligen går, för sist gång jag var på MVC var i december och då var jag i vecka 12 och det var 13 veckor kvar tills idag, nu är vi helt plötsligt här och jag går in i vecka 25 i morgon och då är det bara 15 veckor kvar av hela graviditeten!



Kommentarer
Postat av: Carin

E nog en tjej med tanke på hjärtslagen :) Får man en magbild snart igen? :)



Jag tycker det var jättejobbigt med alla blodprov!! Men jag tog ju så mkt oxå! var fjärde vecka, armen var ju ständigt blå typ. Skönt att du tycker det går bra! :) Vet att du e som mig :)Kram på er!

Postat av: cicci

å mys! Du får nog en tösabit=) Snabba hjärtslag... om det nu stämmer =)



pyss

2011-03-17 @ 17:28:40
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback