Mera snööööööö...

Jag vill inte ha mer snö nu!!! Chefen döpte det till vårsnö, bara för att de kommer alltid något återfall innan våren börjar på riktigt.. Fast jag vill varken ha vår- eller vintersnö!!! Jag vill ju iofs att marken skall bli vit snart men inte utav snö utan av vitsippor!!! Vackra vitsippor i miljarder!!! Åhh vad jag längtar! Jag längtrar även efter att se träden grönska igen!

Shit vad poetiskt det blev! Egentligen har jag inget emot snön det får jättegärna komma 2 meter i november och sen att den ligger kvar ända fram till mars. I mars sen kan vårsolen smälta snön så att den är borta lagom till april. Jag gillar bara inte att det snöar ena dagen och det blir halt som f*n, dagen efter töar det och sen snöar det igen och självklart så ska det ju blåsa som bara den här på västkusten. Blääääurk!

Dom senaste veckorna har jag börjat känna mig riktigt osmidig, inte riktigt som ett kylskåp än utan mer som ett frysfack, sådär lagom osmidig för att det ska bli jobbigt att vända sig om i sängen utan att vakna och hjälpa till med armarna!

Igår fick Rickard känna riktiga sparkar inte bara små små rörelser. Som vanligt började det med att Brynolf (nytt arbetsnamn) tvärvägrade att sparka så fort några andra händer än mina la sig på magen, men sen så hotade jag knodden med att han/hon skulle få heta Brynolf om han/hon inte sparkade på sin far och då funkade det! =)
Igår var också första dagen jag såg vibrationer av sparkarna på magen.
Shit vad tiden går fort det känns ju som i går man såg plustecknet på stickan!! Men icke, för det är redan vecka 24!

Kommentarer
Postat av: cicci

brynolf....hahahhahhahahaha...jag dör av garv...haha

Postat av: Carina Nordeke

Du e tokig du, skrattade så tårarna rann!

Puss gumman!

2011-03-17 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback