Fullfart!

I går var vi ute på IKEA och köpte nya garderober PAX heter dem och så valde vi spegeldörrar till. Det blev jättebra i sovrummen nu. Nu känns det inte som att vi har jättemycket kvar att förbereda innan knoddis kommer. Det som är kvar är att köpa är en skänk till vardagsrummet, spjälsäng och skötbord. Sen är det ju även lite småsaker såsom mer kläder babysitter, babygym´, badbalja och lite andra praktiska saker. Men allt sånt ska jag försöka få tag i på Ullared! En skötväska får jag inte glömma att köpa heller!

Sen är det bilköpet kvar också, men den biten får R allt hålla i.

Nu ska jag plugga lite så jag får klart den jäkla diskussionen! Sen ska vi hem till R:s föräldrar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback