Försäkringskassan...

Är en mycket konstig myndighet... Fattar 0,0... Mina papper om jobb, studier och arbetslöshet har varit inskickade sen i April, 26 maj ansökte jag om föräldrapenning, i morgon ska de tydligen ta beslut om min SGI. Men när jag ansökte så stod det en SGI redan så jag antog att det var den jag sökte på. Borde inte SGIn vara uträknad innan jag söker, grundat på de papper jag skickat in???

Annars är allt som vanligt, halsbrännan håller på att ta kål på mig... I morgon går jag in i vecka 38 och jag bara längtar tills lill*n kommer!

Kommentarer
Postat av: Carin

E enenda röra allt detdär!!! ;)

Postat av: cicci

F-kassan suger fett...

2011-06-17 @ 23:44:54
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback