Hej på er!

Nästa vecka ska jag börja plugga till undersköterska på distans, det känns jättebra så hinner jag jobba lite också! :)

Nu är jag inne i vecka 15 och på onsdag blir det v 16, längtar till ultraljudet den 7 februari. Nu på morgonen ställde jag mig på vågen för att se hur mycket jag hade gått upp, jag hade gått ner 1kg sen jag vägde mig senast, så sammanlagt har jag gått upp 3 kg. Man kanske inte ska tänka på vikten så mycket men man blir ju lite orolig. Iofs så kräks jag ju fotfarande minst 1 gång per dag så det är väl int så konstigt, kanske. Går jag ner mer i vikt får jag väl kontakta MVC.

Idag blir det till att hålla sig inne, gatorna är förvandlade till stora pölar och det är hur isigt som helst ute, så i dag ska vi städa garderober när rickard kommer hem vid 14-tiden.


Kram

Kommentarer
Postat av: Carin

Vad kul! Känns som att alla blir undersköterskor nu.. hehe.. Bra att plugga på distans när man är gravid och sedan har en liten bäbis :) Kommer gå jättebra!

Postat av: Tess

Ja det är många som faktiskt väljer det nu! Ja det känns jättebra med distans utbildning helt klart.

2011-01-11 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback