Akupunktur i morgon då...

Kan ju säga att jag är lite lätt nervös... Har haft mardrömmar om dett a i två dagar nu.. Men vad gör man inte för att slippa illamåendet... Jag som hatar nålar...
Det finns bara en sak som skulle kunna stoppa akupunturen och det är min hals!!! Vaknade med halsont i morse och det har inte blivit bättre. Har även känt mig lite febrig nu på kvällen... Jag kan verkligen inte bli sjuk denna veckan för jag har en hel del jobb inplanerat men det blir väl till att bita ihop om det blir värre!

Om jag nu kommer i väg i morgon så funderar jag på att gå och klippa mig också håret har blivit jättelångt och det tovar ihop sig hela tiden... Hade gärna velat göra slingor också, men är inte jätterik...

Nu längtar jag tills ultraljudet nästa vecka, det känns som startskottet för att det är fritt fram för att börja handla på sig saker! Hehe, det är inte för inte som min sambo hävdar att jag har svart bälte i shopping!!!

Nä nu är det dags för sängen tror jag måste ta bussen 07.50 i morgon, och jag som inte har gått upp tidigare en klockan 09.00 sen i december typ!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är jääätterädd för nålar och sprutor och allt vad det heter, svimmar och har mig. Men jag har gjort akupunktur och det är hur bra som helst, du behöver inte oroa dig! Jag hade nålar över hela ryggen, såg ut som en igelkott! Ligg bara och ta det lugnt så är det ingen fara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback