Vad hände lixom?

Ja, vad hände lixom? Somnade nog vid 11 tiden i går kväll och sen var det som vanligt en liten blåsa somgjorde sig påmind vid 04.30 så då var det bara till att gå upp. Men sen kunde jag inte somna om så det tog nog en timma eller så. När rickard skulle gå strax innan 8 så kom han in och sa att jag drar ner persiennerna för dig så kan du sova vidare. Och det kan man lugnt säga att jag gjorde vaknade 10.30!!!

I lördags fick jag nog jag gick och köpte mammajeans och en till tröja!

Knoddis sparkar på särskilt när jag ligger ner. Igår kände Rickard det också. Tyvärr ingen sån där spark som får magen att hoppa men en massa små rörelser. =) Skönt att den inte når att sparka på mina revben ännu! =) Men det kommer väl snart!

Kommentarer
Postat av: Carin

:) mysigt... Jag kände marias bäbis röra sig i helgen!

jo, dem har ju en tendens att sparka som mest då man ska sova..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback