Tjolahopp

I dag blev min korta vila bara 2h! Måste skärpa mig! =)
Iofs ni kom jag på anledningen till varför jag blev så trött och det var ju för akupunkturen. Det händer nästa jämt efter jag vart där och det har dem också sagt till mig att jag kan bli väldigt trött efteråt.

Åter till det här med barnvagn i går var vi ute på en titt-turné igen, allt för att jämföra priser! Babyproffsen är helt klart billigast ca 1000-lappen billigare än de flesta! Vilken vagn som vi ska ha har vi enats om men nu står det i valet och kvalet mellan separat liggdel eller en hårdlift. Blir nog en separat liggdel... =) Om vi lyckas välja liggdel så kommer ett annat problem, man får ju välja färg!!! Inte nog med att det finns färdiga förslag så har man möjligheten till att utforma dem färgmässigt precis som man vill!!!

>
HÄR<är de fast färgerna och >HÄR< får man sätta ihop ett eget färgtema... Det är ju svårare än att köpa bil det här ju! Målet är att vi ska vara enade tills på lördag för dåska vi åka och beställa vagnen!

Kommentarer
Postat av: Sara

4215 var fin tycker jag :)

Postat av: Carin

spännande! :) du får lägga upp bild på den ni valde sedan!

2011-02-24 @ 08:09:36
URL: http://silverros.blogg.se/
Postat av: cicci

väntar med spänning på vad det blir för färg nu...



pöss / c

2011-02-26 @ 11:41:31
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback