Jaha vad ska man göra idag då?

Jag borde skriva diskussionen i Etik arbetet men det kan jag lika väl vänta med tills i morgon, tar nog bara en timma ungefär. Skulle ju kunna gå på innebandy men det är inte förrän klockan 16 i eftermiddag.
Rickard ska i väg vid 12 tiden redan och kommer vara borta till ca 18,30... Alltså en dag i ensamhet..

I går var jag på IKEA med Elle, Christian, Emil och Berit de handlade en massa och jag köpte bara ett par gardiner till bebisens rum. Måste ju börja handla på sig lite saker nu, det går nog fortare än vad man tror och helt plötsligt så är knoddis här.

Nä nu ska jag nog baka lite scones till frukost! Mums!

Kommentarer
Postat av: Carin

Ja, tiden kommer gå fort!! Lyckos er som har Ikea så nära!!! Vill oxå dit! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback