Jag undrar vem du är?

Jag undrar vad det är för en liten knoddis som bor i magen. Hur ser han/hon ut?
Många frågor finns det, sen finns det ju det frågor som innbär en kamp mellan knoddis föräldrar och det är ju vilken sport ska knoddis utöva. Får pappa bestämma så blir det innebandy eller hockey, eller kanske till och med dans. Får mamma bestämma så blir det helt klart konståkning, eller någon sport som knoddis kan tjäna mycket pengar på så att mamma kan få en Aston Martin DB9 eller en Ferrari i 50 års present! Eller jag kan vänta till jag fyller 60 om jag måste.. =)
Just nu tror jag att det är en fotbollsspelare eller thaiboxare som bor där, för i från att gått i från små pirr i magen så blev det buffar i dag, jag fick inte alls slappna av under akupunkturen!
Jag vill ju gärna tro att det är en liten golfare som övar sina swingar i magen för golfare tjänare mycket pengar och det gäller ju att börja tidigt om ska ha en bra karriär!

Skämt och sido bara knoddis är frisk när han/hon kommer ut så är jag nöjd. Sen om knoddis skulle råka födas med en golfklubba i handen eller ett par konståkningsskridskor på fötterna så skulle ju det inte göra nåt, bara knoddis inte glömmer att sätta på skydden på skenorna när hon/han ska ut så e mamma nöjd! =)

Kommentarer
Postat av: cicci

HAHA..JA OCH MER KICKAR KOMMER..JAG LOVAR!

Postat av: carin

skulle precis skriva samma sak!! mer och starkare sparkar kommer!!! :)

2011-02-10 @ 18:10:32
URL: http://silverros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback