Helt slut...

Denna veckan har jag arbetat 5 samt att jag har nästan skrivit klart det tema 2 i skolan.
Schemat denna veckan har varit lite tufft, började med jobb på tisdagen 15-21,30 på onsdagen jobbade jag 15-23,30 och på torsdagen började jag redan klockan 06,00!!! Skönt att jag var ledig i går iaf, för idag var det dags att gå upp 05,50 igen för att vara på jobbet vid 06,30, men i morgon blir det sovmorgon börjar inte förrän vid 15,00! Gött!

Fast nja så myckt sovmorgon blir det inte då vi ska åka till ulricehamn och kolla på bil innan jobbet så vi sticker nog redan vid 09,30!

Just nu är ja jätte hungrig ligger här på soffan och väntar på rickard som fick springa ut till lokalbaren och köpa mat, mums!!! Orkade verkligen inte ställe mig och laga mat och han var inte heller direkt sugen efter att at storstädat lägenheten på eget bevåg! =) Gud, vad jag älskar den mannen!


Kommentarer
Postat av: carin

:) vad e det för bil ni ska kolla på? Härligt med uppassning! ha det gott! kram

Postat av: Tess

En volvo v50! =)

2011-02-05 @ 22:25:38
URL: http://tezzans.blogg.se/
Postat av: carin

:)

2011-02-06 @ 13:42:15
URL: http://silverros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback