Etik och livsfrågor...

...är inget roligt ämne...
När man läser ett sånt här ämne behöver man nästan nån att diskutera med.
Jag ska trakka alla uskor jag känner hahahaha! =)

I dag är jag halvvägs genom graviditeten, ibland är det som om jag inte riktigt har fattat det själv. Vår bebis bor i min mage... Ibland känner jag små små rörelser oftast på kvällarna, moderkakan ligger tydligen i framvägg vilket gör att man inte känner bebisen lika tydligt i början.

En sak som är skönt, nu börjar folk fråga om man är gravid innan har de liksom smygkollat på magen och antagligen undrat hur mycket julmat och semlor jag har ätit egentligen!

Nä dags att gör sig i ordning för jobb!


Kommentarer
Postat av: cicci

jihooo halvvägs=) Längtar oxå tills fikan..ska bli såå mysigt!



puss & kram

Postat av: Lena

Spännande! Jag vill se magen! :D

2011-02-09 @ 14:57:30
URL: http://lenaastrand.blogg.se/
Postat av: carin

moderkakan låg så då jasmin var i magen oxå :) Tänk att det redan gått halva tiden!! Minns när jag hade halva tiden kvar!! Hehe :)

2011-02-09 @ 16:13:51
URL: http://silverros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback