Bitter brunett i dag!!!

I morse var jag tvungen att gå upp klockan 08.00 för att de skulle rensa ventilationen någon gång mellan 08.00 och 12.00! Som tur va kom han 08.30 så jag kunde få plugga i lugn och ro en stund. Vid tolv tiden knasar dator-helvetet till sig och åäö försvinner i från mitt sparade arbete och det funkar bara att spara det i open office egna format odt. Detta resulterar i att jag avinstallerar skiten och som tur va så funkade det sen! Men jävligt jobbigt att korrigera alla åäö som blivit en massa andra konstiga symboler!
Nu är jag jättetrött och vill bara sova, men kan jag det då, NEJ!!!!
Jag ska ju givetvis jobba från 15-23.30!!!
Kommer jag träffa på surkunder i dag kommer det nog resultera i att jag skäller ut dem efter noter eller så börjar jag att storböla!
I morgon blir det inte heller sovmorgon ska vara på akupunkturen klockan 09.00 och därefter måste jag ut till skolan med CSN papper. Och CSN de suger balle!!!


Nä nu ska jag åka och försöka visa upp ett vänligt leende!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Carin

Du kommer snart uppskatta dem mornar du får sova så länge som till 9!! :) hoppas det går bra på jobbet. kram

Postat av: Carin

8 skulle det stå ;)

2011-02-16 @ 15:50:49
URL: http://silverros.blogg.se/
Postat av: cicci

ja fyyyyy för csn =)

2011-02-17 @ 00:05:57
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Tess

Men carin jag försöker träna min bebis till att bli morgontrött, hahahahaha!!! Fast upptäckte idag att jag misslyckats.. =( Rickard väckte mig vi 7 och då var jag givetvis tvungen att kissa och när jag gick och la mig igen så började knoddis att buffa och så höll den på tills jag gick upp en timme senare! Tur att pappan är morgonpigg! =)

2011-02-17 @ 08:19:27
URL: http://tezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback