Taskig uppdatering jag vet...

Men det har varken funnits tid eller ork...
Om det inte hade varit för att magen är lite större än vanligt, att någon sparkar där inne, att min kondis är sämre än en 90-årings, benen svullnar på kvällarna, halsbrännan, det nattliga toa besöket och mitt nya blödiga jag så hade jag kännt mig totalt ogravid!!! Hahaha..
Nu är det bara 92 dagar kvar tills knoddis ska titta ut fast det känns som en evighet! Men tiden går ju oerhört fort så vi är väl snart där!

Nä nu är det dags att hoppa in i duschen ska träffa Elle och Emil i slottskogen och gå på promenad!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Carin

vet att det är jobbigt, särskillt då det närmar sig mot slutet... Jag trodde barnmorskan skämta då hon sa att det räcker att gå några meter per dag ute på gården i slutet.. hehehe...



Ta hand om dig! Inte lång tid till ni har erat underverk i famnen! :) Hur jobbigt det än är nu så är det värt det i slutändan! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback