Läääängtaaaaaan...

Jag längtar till knodden behagar titta ut!!! 9 veckor det känns som en evighet och jag tror att alla som har varit eller är gravida är benägna att hålla med mig!!! Jag är trött på att vara gravid jag vill hålla den lill* nu!
Tålamod har aldrig varit min starka sida, men det kanske är sånt som kommer när man får barn... Önska kan man ju alltid göra!

Hela maj är iaf fullspäckad med jobb så tråkigt kommer jag inte att ha! Funderar på att jobba maj ut bara och sedan bara ligga hemma och plugga de sista veckorna så kanske jag kan fixa en del av höstens plugg också. Måste ut till skolan någon dag och prata med dem, jag har betämt mig för att ta ett halvårs uppehåll till en början. Kanske bara läsa en enstaka kurs utan tidskrav. Därför vill jag göra så mycket som möjligt nu så blir det inte så mycket pluggande till våren.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Carin

Låter smart! :)



hux flux har dem där 9 veckorna gått ska du se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback