Jag vill shoppa..

Men jag orkar inte bege mig ut och särskilt inte i detta vädret. Jag har inte ens borstat håret i dag men vad gör det, det enda jag har gjort i dag är ju att ha varit ute med hunden och då har mössan varit på... Rickard har åkt till en kompis och kommer inte hem förrän sent. Just nu är jag inne i fas att jag tycker det jobbigt att vara utan Rickard, vill liksom ha kontroll. Jädra gravid hormoner... ;) Nästa vecka ska han antagligen åka till malmö men om det blir och hur länge vet vi inte ännu, hur ska jag överleva??? ;)

Nu e jag hungrig också men jag orkar inte laga mat orkar inte inte ens svara i telefon ju, ingen som vill förbarma sig över mig och komma hit med pizza eller nåt annat gott??? Kanske ska prova online pizza! Men då måste jag ju öppna dörren.. *suck*

Kommentarer
Postat av: cicci

lilla gumman! Det som e bra med det här e att hur illa du än beter dig och vilka konstiga saker du än säger kan du bara skylla på homonerna=) LOL



pöss

Postat av: cicci

vaför uppdaterar du dig inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-11 @ 15:15:34
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback