Hej hopp!

Idag går jag in i vecka 29 och förhoppningsvis är det bara 11 veckor kvar! Konstigt nog tycker jag att tiden springer fram just nu. Kanske för att det har varit mycket planerat på senaste. I dag är det jobb och i morgon MVC, på fredag ska jag och elle på baby barn mässan helgen är det jobb och födelsedagskalas som gäller! Nästa vecka är det påsk! Inga planer för påsken ännu iaf!

Det känns nog som att tiden går fortare för att vi passar Tindra (pappas hund) för då har man ju nåt att göra hela tiden.

Det ska bli riktigt kul att gå på babybarn mässan på fredag, jag hoppas att man kan få tag i nån snygg skötväska till något bra mässpris och kanske en babysitter och ett babygym. Vi får väl se vad det kan tänkas bli, har inte jättestora förhoppningar om att köpa saker där men det kommer säkert bli intressant! ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Carin

lät kul med baby barn mässa!! :)

Postat av: cicci

å va kul! Säg till om du hittade ngt & om det e värt ett besök... jag tänkte ev. gå på söndag!



kram

2011-04-15 @ 13:11:03
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback