Dags för jobb snart...

Men innan ska jg ner till ICA maxi och reklammera falukorv! Vi va och handlade igår alltså 2011.04.21, falukorven jag köpte gick ut 2011.04.20, jag hade inte sagt nåt om det var en eller två dagar kvar ionnan utgångsdatum men att sälja utgångna varor är inte ok. Som tur va detta första gången det hände mig...
Ska kolla bättre nästa gång när jag är i affären...

Jag är inte alls sugen på att jobba idag det är 20 grader varmt och strålande solsken vill hellre sitta på en uteservering och äta nåt gott!

"BARA" 74 dagar kvar till BF nu... Känns som en evighet...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: cicci

scary..kollar aldrig utgångsdatum på sånt..hmm...borde nog börja göra det=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback