Bidde ny mobil!

Det va inte meningen, vi råkade av slump gå in i 3 butiken i nordstan enbart för att Martina såg en röd mobil!
Då kom det fram en liten svärmors dröm, som man själv hade satsat på om man varit NÅGRA år yngre och singel. Denna svärmorsdröm frågade om vi behövde hjälp, Martina svarade att hon ville se vad de hade för röda mobiler. Fanns inte så värst många... Tyvärr.
Eftersom jag har 3 så va jag nyfiken på hur lång tid jag hade kvar på mitt fruktansvärt dyra abonnemang på 600 kr/mån. 4 månader var det kvar men jag kunde degradera det redan nu och samtidigt få en ny mobil för endast 69 kronor i månaden.
TAGET!

Så från en trogen sony eriksson användare har jag nu bytt till nokia. Känns faktiskt rätt bra!




Kommer nog inte ens använda hälften av funktionerna som finns i den. Kameran är nog med användbar 5.0 megapixel och autofokusobjektiv från Carl Zeiss och inbyggd Xenon-blixt och autofokuslampa.
GPS:en är mindra trolig till att bli använd dock.
Trots att det finns en hel de konstiga funktioner i den så verkar den vara väldigt användar vänlig och enkel.

Vårt primära ärende var att jag skulle lämna en film till Martina som vi lånat av Emil och att hämta Martinas nya kamera. Bonus ärendet var att hitta en klänning till mammas bröllop nästa vecka vilket jag också lyckades ordna!
Helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback