JAG BLIR GALEN!!!

R är sjuk!!!
Behöver jag säga mer!!??

Första kvällen;
R: Jag har sån frossa!!!
Jag: Sitt inte där i bara kallingar och T-shirt då utan klä på dej!!!

GAH!

Igår så va det mest bara allmänt gnäll.

Idag:

R: Jag vill inte utsätta mig för kyla för då kan det bli värre!
DAH!!!
Bullshit!!!

Han tror fortfarande att han fick öroninflammation av att han droppade kallt vatten i örat när han va liten!
För enligt honom är inte öroninflammtion ett resultat av en förkylning!!!

När jag sa att vi ska fråga en kompis till oss som är ambulans sjukvårdare
 om R:s påstående stämmer så blev han skit su!


GE MIG STYRKA!!!


Jag ska nog lägga mig innan jag inte kan lägga band på mig gällande hans gnäll...





Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vet hur det är!!!!

2008-09-07 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback