Hmm...

Det finns så mycket jag vill skriva om.
Grejjen är bara den att jag ska få ur mig det också.

Här är lite saker jag skulle kunna utveckal och blogga om;

Hur jävla äckligt varmt det är på bussarna i Götet!
Blir illamående och svimfärdig nästan varenda gång för utom på mornarna.

Att inte 40-plusare kan erbjuda 70-plusare sin sittplats på
bussen trots att de sitter på på sätena för rörelsehindrade!

Jag erbjuder alltid mitt säte till en äldre. Dock inte till 40 taggarna! HA!!!

Hur längesen det va jag va på krogen.
Ja faktiskt det börjar bli riktigt illa nu. Och sist gång så va jag hemma 22:00.
Fast då började vi redan vid 16:00 tiden.

Att jag vill ha ett större kök och badrum.
Och då ska det minsta vara lika centralt och biligt att bo där.
Mission impossible!
3:a i Johanneberg med 4600 i hyra.
Skulle inte tro det va?!

Kanske borde städa undan lite.
Mor och Ulf, söstra mi och plastbror dyker upp vid 19:00.


Kommentarer
Postat av: Lantlollan

Det där med krogen ska vi nog ordna så småningom :)

2008-09-27 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback