Regnet det bara öser ner...

Egentligen borde jag inte gnälla!
För vi har faktiskt haft en fin höst.
Men idag regnar det verkligen från alla håll och kanter!!!
Typiskt Göteborg...

I morse blev jag skiträdd!
Klockan är 06:10 och jag står och gör mackor i köket och helt plötsligt så:
Börjar någon att försöka vrida om låste från utsidan!
Jag blev helt paralyserad.
Rickard tycker att jag e skitfjantig!
Iaf..
Jag hör att personen försöker om och om igen.
Drar i handtaget och putter på dörren.
Till sist sprang jag in till Rickard som for upp ur sängen och ska kolla.
Men när han kommit till dörren är personen borta!
Jag vågade inte gå ut sen, så Rickard fick stå i dörren ills det att jag kommit ut!
Och sen stod han och kollade i fönstret tills det jag försvunnit runt hörnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback