varmt så in i helsikke!

j det blev visst ingen uppdatering igår, för vi va på bio. Först så käkade vi middag på Lilla Londonoch sen traskade vi bort till bergakungen och kollade på film. Vi såg en som hette 21, den var verkligen skitbra! Vi va åtta pers i salongen de som valde de andra filmerna gick miste om nåt  jättebra, hahaha!

I morse hade vi säkerhet,men det va boring idag så jag stack vid lunch och åkte till hemglass och tvättade bilen och sen polerade jag den och vaxade den, det tog bara 3 timmar! Puh...  Men nu glänser den så fiiiiint sååååå!

tänkte försvinna in i tenta träsket nu, suck... jag orkar inte mer nu! Jag vill bara ha lov! Fast nu e det bara 4 skoldagar kvar! Wiehaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback