Uttråkad?!

jag känner mig jäkligt uttråkad för tillfället... Har nog kommit till en sån där punkt i mitt liv (IGEN) när något måste hända annars blir jag galen.. Ja det blir ju flytt snart, men denna gången känns det inte tillräckligt, tror jag måste åka någonstans... Tyvärr delar R inte riktigt mina nomad gener som jag uppenbarligen har fått.. Är det någon som har nåt förslag på vad jag kan göra???

Det blir so nån konstig känsla i kroppen där jag inte blir nöjd med något... Samtidigt som jag gillar det så är det inte alltid jag orkar med det... Känns som om jag måste göra något spännande och något stort...

Nä nu skall jag röka och sen kolla på resor...

Adjö från den svenska nomaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback