Slutkörd vid 25?

åhh vad jag e trött!
Jag kom nog hem vid 23 tiden igår kväll och sen gick jag upp klockan kvart i 8 i morse, allt för glassbilens skull! =) Nåja lite för min skull också eftersom jag tjänar pengar på det också... R kommer visst inte förrän i  morgon han blev inbjuden att stanna en natt till med innebandy förbundet, så jag åkte till mamma och ulf en sväng och fick chokladpudding, mums!
Så nu sitter jag hos R i min ensamhet... Äh det går ingen nöd på mig det är rätt lugnt och skönt här... =)

I morgon ska jag hjälpa mamma och Ulf att vaxa segelbåten och sen ska jag plugga! Önskar jag varit mer närvarande på affärsjuridik lektionerna.. Iofs jag har bara missat en men det är skillnad på närvaro och närvarande.. =)

Jaja jag skall nog fixa denna också, än så länge har jag inte fått något underkänt! Skönt e de!

Nä nu e det snart läggdags!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback