Shopaholic

Nu har visst min blogg blivit flyttad! =)

I dag har jag och Emma farit runt i stan, jag hittade en jacka på brand world och sen åkte vi och klippte oss! Så nu e jag jättefin i håret igen.. Köpte även nåt puder/talk aktigt som man lägger i håret för att få upp volym och det bästa är att har man det i håret och sätter på sig en mössa så håret blir platt och när man sen tar av sej mössan så kan man bara rufsa till det igen så får man tebax volymen, skit bra verkligen!

Snart ska vi på fotboll sverige-slovenien spelar på ullevi! Hoppas ljungberg spelar! =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en röd liten burk sak? :D

2008-05-26 @ 17:37:23
Postat av: Lantlollan

Får man se bildbevis på klippningen månne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback