Plugg, jobbigare än jobb?

Att plugga är ner ansträngande än att jobba och ändå får man bara en tredje del av inkomsten!!! Och dessa pengar är enbart till låns också!!! På en vecka ska man hinna lära sej allt från lektionen plus allt som man ska läsa på till nästa lektion. Sen ska man helst hinna jobba ett par gånger per månad för att lyckas dryga ut pengakassan lite...

Vad skönt det ska bli sen när man fått jobb och bara kan gå hem och sätta sig och slappna av! Eller det kanske jag inte kommer kunna göra igen med tanke på att en del av säkerheten på företaget kommer vila på mina axlar och då gäller det att göra ett kanon jobb!

Nu ska jag faktiskt slappa ett tag och kolla på ett avsnitt av DH! För det e jag värd!
För sen blir et tenta plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback