Mysdagar...

I dag blir det schlottschkugen som mina engelska sysslingar hade sagt! vi ska ta en minigolf runda och sen en promenad och se på de nyfödda älgkalvarna.

Just detjag har glömt att säga det att i onsdags var det gammelfarmors begravning så i stort sett alla i england kom över, alla utom Leana för hon hade sina final exams och männen fick också stanna kvar.
I torsdags tog jag med alla till hemglas och barnen tyckte det va jättekul att få åka glassbil och givetvis att glass!!! Sen åkte vi till Schlottschlugen och gick till barnens zoo och så fick de rida på ponnysar!
Riktigt trevlig dag!

I går var vi i Alhagen och badade och så kom elle, christian och emil bort en stund. Milly, Lucas och Erik badade faktiskt trots att det bara va 15 grader i vattenet! Brrr.. Jag höll mig på land ochs att i solen och njöt!
Fick faktiskt lite röda axlar, vilket typ aldrig brukar drabba mig förutom när jag e utomlands då...

Nu kommer Rickard med frukost! Mmm färska frallot och ägg!!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Jag fick oxå färska frallor, inköpta på Hemköp!! Lite lyxigt har vi det.
Tack för igår, jag är fortfarande lite mallig över vinsten...

2008-05-11 @ 11:57:59
Postat av: Anonym

Alhagen

2008-05-11 @ 12:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback