Modem vs bredband... Vet inte vilket som e värst!

För tio år sen hade jag inte brytt mig om det tog 15-30 sek att ladda en sida, men nu gör jag det!!! Mitt internet håller på och krånglar och det är skiiit irriterande!! Jag orkar inte sitta och vänta, det finns så mycket man vill titta på men så himla lite tid..
Eller jag, lite tid är väl en prioriteringsfråga om än mindre ett riktigt I-lands problem.. Helst ska man hinna med så himla mycket på så lite tid som möjligt. Helst utan stress!

Nä nu är det snart dags för sängen asså, jag ont i huvudet som bara den nu! Och som sagt det är en dag i morgon också.

Och om någon kommer på en smart idé att kompirmera tid på så är alla förslag välkommna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback