Gomörra, gomörra!

jaha då var det dags för två dagar med säk ämnen igen... De så kallade "lärarna" i detta (de kommer från ssf) är typ närmare döden än vad jar är att bli nyfödd igen.. hehe.. Känns som om de kan allt från 90 talet, den ena läraren visar allt på OH bilder och den ena var daterad 1974!!! Är det dagens säkerhet då eller???
Idag ska vi väl få reda på vad vi hade på provet... Som ni kanske minns skrev jag att 11 va underkända (jag klarade mig) Men nu har han tydligen rättat om och godkänt tre till varav den ena tydligen höjde sej med 13 poäng!!!
Han kommer väl inte rätta mitt igen eftersom jag klarade mig, fast om man kan få 13 p till så hade jag haft VG utan problem!!!
Usch jag tycker nästan synd om JP som kommer idag, för det är inte hans fel utan Rolands.. JP kommer få många frågor om provet, för det är han som kan svaren på det här gällande säkerhets tillämpningar det enda Roland kan är personella skydd...

Så detta blir en spännande dag idag.. Nu ska jag göra mig i ordning och åka!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej!
Vill du vara med och tävla om ett Biokort värde: 100 kr så ska du gå in på min hemsida www.musiknytt.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback