Frida a.k.a Cookie eller om hon själv får välja: Princessfrida =)

Frida har skaffat blogg!!! =)
Så vill ni läsa om läppglans så är det bara och trippa dit! =)
(hoppas du inte tar illa upp, men det tror jag inte =)
Oj va många smileys det blev nu!!
Hon hade länkat till sin kompis max på myspace och han låt Mitt vackra göteborg och jag tyckte låten va så bra så jag måste länka också! Hoppas ingen tar illa upp för det heller!!!
http://www.myspace.com/maxengstrom

Ingen av er (sara & frida) som hittat den där storyn jag skrev om oss på majorsgatan va? Den är ju som putsväck bortblåst! Det enda jag typ kommer ihåg att vi tog en cigg på det! Det va tider det, rötjuts shots och ferdinads! Nu blev det visst väldigt nostalgiskt här. *torkar en tår*. Det var tider det... Förhoppningsvis kommer vi sitta i vår lägenhet på något varmt ställe och dricka rötjut fast den här gången kunna njuta av det och tjöta en massa gamla minnen! Det är ju nästan så jag längtar dit!
Och då blickar vi förmodligen ut över något sådant här:



Kom igen nu gals så sparar vi pengar så vi kan få oss en lägenhet med en sån här utsikt!



Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att du gillar "Mitt vackra göteborg" Jag har oxå spelat sönder den!!Men visst e den somrig;)

Det blir melodifestivalen 2009 oxå, jag längtar!! Perelli släng dej i väggen!!!!!!

Skall se till att du får ett signerat ex.

hehehe:)

Vadå skriver om läppglans???? Nu förstår jag inte..hahahha!! Lätt. Köpte ett "jobb glans" idag på zara.

2008-05-27 @ 20:45:21
Postat av: Lantlollan

Vi borde göra en film om livet på Majorsgatan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback