080521

I morse hade vi tenta, den va lite små jobbig eftersom man skulle skriva så himlans mycket! Ett säljbrev, krav brev, reklamation, protokoll, påminnelsebrev ett agenturbrev och så skulle man korrektur läsa ett par meningar.. Det tog 4 timmar att göra detta!

Sen skulle vi haft affärsjuridik, men jag kände mig lite halvkrasslig så jag åkte hem. Det började bra med att jag läste hela kapitel 10 i juridik boken och sen började jag på kapitel 11 också...  Sen tänkte jag bara vila ögonen och vips så hade jag somnat!!!

Rickard ringde och väckte mig för 30 minuter sen och frågade om jag hade någon mat klar, men som sagt det enda jag åstadkommit under eftermiddagen är dregel på kudden! =)
Så snart kommer min snutt hem med Kina mat, mumsfillibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback