080517

Det bidde en sväng på liseberg, vi körde femkamp, men tyvärr vann killarna!!! Jäkla skit! Jaja vi tar dem nästa gång!
R hade bestämt att träffa Anton och Dennis idag, men offrade sej för liseberg, men nu har han gått för att träffa dem, så nu sitter jag här i min ensamhet!
Nä då ingen fara det är rätt skönt att vara helt själv i bland! =)
Jag ser ju honom i morgon när jag vaknar. Och då ska jag åka och köpa färska frallor, mums!
Måste försöka plugga lite grann i morgon, förbereda inför tentan på onsdag!
Jag tror vi går i skolan hela nästa vecka, segt! Hade hellre velat jobba och tjänat pengar, men men...

jag har fått en sån himla idé torka på rubriker... Den fantasin kommr nog tillbax snart ska se! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback