Ytterligare en tråkdag i almanackan...

Åhhh suck och stön vilken tråk söndag.
Rickard har innebandy idag så jag är länad åt mitt öde!
Innan han gick fråga han vad ska du göra idag då???
Ja vad ska jag göra???
Inte en jäkla aning!
Funderade på en promenad...
Men det svarade vädergudarna snabbt på! För helt plötsligt kom det en skur!
Spela sims?
Njae vet inte det jag...
Städa gjorde jag igår...
Nä nu får et va slut tjötat om hur tråkigt jag har!

Rickard vill ha pizza till middag, men vill min rara runda mage ha en då?
Njae det e tveksamt, fast om jag är duktig hela denna vecka så kan vi väl säga ja!?
I såna fall en kebabpizza.... Med vitlökssås.... Mmmm.... Inte äckligt....

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

Postat av: Lantlollan

Pizza. Mums :-P

2008-03-02 @ 19:56:28
URL: http://lantlollans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback