Vem, vilka, varför?

Satt precis och kollade hur många besökare ja har haft det senaste. Det är rätt kul faktiskt.
Man får ju en del tankar...
Vem läser om mig och mina tankar?!
Skriver jag bra/dåligt?
Vad vill ni läsa om?
Vilka e ni?
40 pers va inne på min sida en dag det är rekord!
Anledningen till att jag skirver är för att få ur mig mina tankar. Saker som jag undrar över som man aldrig får ur sej annars. Som det där med att sitta på yttersta sätet på bussen e det ok?!
Pratar man med folk om det kan man nog uppfattas som knäpp men när man skriver om det kan få in mer komik i det och det är så jag ser det ett komiskt problem...

Vill ni skriva vilka ni är för att stilla min nyfikenhet så får ni gärna göra det men ni behöver inte! Men det hade vart kul! Vad som sagt jag e allt nyfiken, fast ni måste inte!

ha det bäst.

(bloggar mer sen kalas i vår släkt vet man aldrig hur de slutar, hehehe)

Kommentarer
Postat av: Emmms

man får aldrig reda på vem ens läsare är! tror de gillar själva blogggrejen, att kunna vara anonym! själv halkade jag in på din blogg just nu >

Postat av: Lantlollan

Wow! 40 besökare. Måste vara rekord =) Själv har jag bara haft 7 som flest...

2008-03-01 @ 13:18:49
URL: http://lantlollans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback