Vaddå Reker?!

"Ja såna som man eter"

Har ni inget liv i stockholm eller??? (Inte för att vi har mycket att göra i götet!)
De flesta som ligger överst på mest aktiva bor i sthlm eller i närheten!!!
Är det nya stockholms syndromet att blogga eller?
I såna fall är jag sjukt drabbad... Har till och med började blogga från min mobil...
Nej jag vill inte prata prata med massa konstiga eeeeeeeeee läten och låta drygare än yes när jag pratar!
Jag vill ha kvar min min GOA GÖTEBORGSKA och säga Ööööööööö, änna och gött!!!
Och snälla skäll på mig om jag börjar visa dagens outfit!

Mohahahahaha


Kommentarer
Postat av: Lantlollan

Värst var kaxig du var då såhär på en torsdagskväll:)

Postat av: Beccih

änna... änna hit å änna dit, vem fan är denna änna?

2008-03-07 @ 21:43:23
URL: http://www.nogg.se/beccih
Postat av: Beccih

hihi ja vet tezz, såg du inte melodifestivalen första avsnillet? de sa så där :D en grym mening.. aa syns på måndag. kram

2008-03-08 @ 16:29:33
URL: http://www.nogg.se/beccih

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback