Uscha mej vad det regnar...

Trodde verkligen våren va på väg och vi skulle slippa det här jäkla skit vädret men ack vad jag bedorg mig. Känner verkligen hur ångesten kryper in under skinnet... 23-25 m/s säger dom att det ska blåsa i natt... Igen. Som om det aldrig gör något annat här nere, Det är ju storm varje vecka, i helgen svämmades ju SOS:s lokaler över inne på Gårda...

Nu blir det nog läggdags, ska bara spela lite tower bloxx på mobilen först...
Väldigt beroende framkallande och underhållande, speciell när jag har tråkigt...

Godnatt på er kära vänner!

Mobil bloggar nog lite i morgon också, ni kan få en bild på min lunch i morgon, det blir fiskgratäng! =)

Kommentarer
Postat av: Lantlollan

Hälsa grattis till muttern från mig!

2008-03-05 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback