Tjolahopp!

Har precis kommit hem från den sista praktik dagen!
Roligt och tråkigt på samma gång...
I dag åkte vi till systembolaget under arbetstid eftersom dagens handledare glömde det under lunchen!
Det bar inte mig emot iaf! Behövde ju ändå en vin pava!

Väntar på att pojkvännen ska komma hem nu, han skulle till sina paranteser och tvätta! (hans tvättlås är borta men jag ser ändå inte någon anledning och tvätta hos sina föräldrar, detta kommer det blir ändring på när vi flyttar ihop! )
Det värsta är att vi ska vara hos pappa klockan 7 och min pojkvän har nog somnat på sina föräldrars soffa! Jag är nästan hundra på att så är fallet för han svarar inte på mobilen!!!

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Tror du på spöken? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback