Sista dagen...

I morgon är det sista dagen på praktiken..
Det känns lite tråkigt faktiskt, alla är helt underbara!!!
Förutom den personen jag nämde tidigare, han är en sån där människa som måste visa att han vill ha övertaget över andra människor, speciellt över yngre människor.
Han klarar  inte av att vi kan saker han inte kan... När de slängde saker som var säkert 15-20 gamla hotade han med att säga upp sej bara för att han ansåg att det var "hans" saker som de slängde. Dvs de saker han va den enda som kunde nånting om, och som absolut inte funkar bland dagens moderna lås.
Ingen kan veta bättre än honom...
Han ser ut som minst 60 bast fast han är tydligen 52..
Varje gång jag lutat mig mot något, har han kommit fram och knackkat mej på axeln och sagt "den kan stå av sej själv". Han tycker det skämtet e skit roligt.

Alla andra är hur underbara som helst!!!

Nä nu ska jag krypa upp hos min älskling och gosa lite!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback