PSYKBRYT VÄRRE!!!

Jag får snart ett allvarligt PSYKBRYT!!!
Jag fattar ingenting av det här med dreamweaver och filezilla det är långt utanför min lilla värld som mest handlar om blommor och bin! Skämt åsido.. Värre kommer det att bli vi ska plocka isär en dator och sätta i hop den igen!
Ärligt talat vad har jag för nytta av det???
Ingen som helst!
Jag skiter i hur allt sitter ihop inne i dumburken bara jag kan använda den!!!
Att kunna hårdvaran löser inte mina problem med virusskit och att skiten låser sej!!!
Jag behöver en proffessionell handledare som kan komma och hjälpa mig med mina dagliga dator problem dvs mjukvara helvetet!
Skruva kan jag och nu till och med med vänsterhanden så skruva ihop skiten är inget jag behöver kunna!!!
Grrr....

Oj detta blev ett argsint inklägg, men jag behövde få ur mig aggressionerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback