Old (wo)man river

Nu är det snart påskafton.... Igen....
Fan vad åren går fort!
Suck, äldre och äldre blir man... Snart kommer det gråa hårstrån säkert!
Ja jag vet, jag har åldersnoja! 25 det låter så gammalt... Känns som att snart kommer barn, vovve, villa och volvo och knackar på! Känns lite skrämmande faktiskt, fast ändå inte... På nåt sätt vill man ha allt detta oxå men det känns lite vemodigt att lämna det bakom flutna före sej, som pumba hade sagt!
Men jag är inte där än, inte riktigt än, just nu lurar samboskapet bakom nästa husknut, det steget räcker för den här gången. Skönt att man kan ta det pö om pö (obs vuxen poäng på de orden) så inte allt kommer på en gång...

Nu ska jag lägga mig innan jag börjar sväva ut allt för mycket om min åldersnoja!!!

Sist men inte minst; Jag älskar dej mitt hjärtegull!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback