Min dag i korthet...

Vicken tur, chefen skulle också i väg så jag kunde dra... Så nu sitter jag på min vanliga plats i sffan med datorn framför mig. Tog lite roliga bilder idag för en gångs skull.

Detta är den mycket trevliga vägen ner till chalmers hållplatsen! Inte rolig att gå ensam när det är mörkt!

För ingen kommer höra dej SKRIKA!!!

image23

Mitt underbara eftermiddags kaffe! Inte så äckligt som det kanske ser ut!

image24

Jag själv i egen hög person på väg hem.

image25

Helt plötsligt hur ingenstans hoppas det fram en liten tant och ger mig den här lappen!

image26

Det är ju nästan så man blir rädd!
Jag tror jag fortsätter som hittills och går förlorad faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Tack så jättemycket för tipset, ska kolla där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback