Media influensan e här!

Igår hade jag min första dator fria dag på länge!
Det är inte ofta det händer. det blir ungefär som ett beroende. Jag lovar det är svårare och sluta med att sitta vid datorn än att sluta röka!
Tänk dej själv, att du aldrig mer skulle få sitta vid en dator!!!

Måste säga att ostpopcornen var intressantare än gårdagens melodifestival... Är så jäkla trött på alla dessa spekulationer om vem som ska vinna eller inte! Jag vill inte veta jag vill ha mitt egna tycke och inte en massa media influenser i mina val!
Varför ska media lägga sig i mitt liv och vad mina val angående saker ska vara??? Jag vill inte påverkas av media men oavsett hur man än försöker så kommer media influenser in i sitt liv.

Idag är det skrämmande hur unga tjejer och killar påverkas utav media. Om hur man ska vara och se ut.. Alla dessa bloggare som nu också syns i media, en del av dem har ju helt sjka bilder om sej själva och hur man ska vara och bete sej. Jag kan tänka mej att unga osäkra tjejer läser deras bloggar och försöker se upp till dem??? För mig är de flesta tonåringar fruktansvärt naiva angående livet.
Jag vill absolut inte dra alla över en kam absolut inte!

Nu måste jag ut och köpa ströbröd och buljong och de bästa är att jag ska gå ut i min rosa J Lindeberg hoodie och mina fleece byxor!
Vet ni varför???
Cuz I don´t care!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback