Lördag vs Söndag...

Lördag slår helt klart söndag, på lördagar är man på topp och söndagar nere i botten!
Ligger här och mår pyton!
Men det är ju mitt eget fel... Huvudvärk och ett litet lätt illmående...
Känns som om jag  aldrig mer vill dricka alkohol!
Är helt säker på att jag aldrig kommer hålla det löftet...
Har avverkat förra veckans chips och en bollywood rulle, och nu är det Black Jack på TVfilm, min favvo dansbands film! har nog sett den 3 gånger de senaste veckorna...

Kul hade vi går ialla fall!!!

image32
Jag och Frida!

image33
Jag och Emma

Kan ju tillägga att jag kända mig som en dränkt katt hela kvälen eftersom regnet aldrig ville upphöra!
Mitt hår va spikrakt innan vi gick ut!

Tack tjejer för en underbar kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback