Kaos

Nähä det blev ingen träning, det blev snökaos istället!! Helt sjukt det låg bilar huller om buller i dikena!!!  Mellan 40-60 gick det på motorvägen... Jaja det får bli en annan dag istället! Fan jag som ställt in mig på det!

Promenaden var jätteskön idag. Måste bara sluta ta på mig så mycket kläder bara!

image57

Milo och Flizas rygg.

image58

Tre galna hundar och jag i promenadens "outfit" ! Min rumpa har zoomats in bra! *not*

image59

Tindra verkar ha hittat nåt!

image60

Stackars lilla Flizen, Milo var på henne stup i ett... =)

image61

Två som ser rymningsbenägna ut...

image62

Visst ser det härligt ut!

image63

Antingen provar Charlotte glidet i backen eller så vill bara Milo ikapp Fliza!

Härlig Promenad hade vi i allafall!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack för en härlig promenad! En bra start på dagen.
Ber om ursäkt för Milo, tjejgalen som han är!
Ses snart igen. Puss

2008-03-25 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback