Ingenting...

Jag sitter här ch gör ingenting!
Ingenting är mycket skönt att göra men gör man det för mycket kan det bli för mycket av ingenting och så förlorar ingenting sin charm. På senaste har jag gjort för lite av ingenting om vi typ bortser från alla kvällar mina ingentingsöndagar. I morgon blir det ingenting av ingenting för då ska jag på säkerhetskonderence. Och det är absolut inte att göra ingenting.
Ingenting gör man genom att sporad titta på TV utan att följa det samtidigt som man typ bloggar om allt och ingenting.
Att göra ingenting är sitta på den platsen man tycker om njuta av att man inte stressar ihjäl sej och bara njuter av känslan av inte göra ingenting.

Jag måste nog utse mig själv till drottningen av ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback