I´m a dancebander yes I am

Det bor en liten dansbandsjäkel i oss alla!
I många gömmer han sig långt inne och blir ständigt förnekad och rent utsagt förnedrad!
Vem blir inte glad av att höra; Jag vill vara din margareta, Corrine corrina och alla andra gamla slagdängor som spelas ute på logarna i vårat avlånga land!
Ingen av er kan ju ha undgått Torgny Melins, de som har gjort covers, kändast är väl I`m a dancebander, yes I am!

Hade det inte varit för Rickard hade jag nog också fortsatt förneka och förnedra dansbandsdjävulen i mig.
Men jag måste erkänna att musiken är helt ok och man blir glad av den!
Fast tro nu inte att jag övergett rock och alternativ musiken!
Nej för fan!


Tacka fan för att de får dåligt rykte!
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback