Gomorron.

Alla säger det, jag säger det, det börjar bli störande nu!
Det är ett litet ord, stör mig som fan på det ordet!
Ordet är vettu! Inget riktigt ord men det finns verkligen på allas läppar.
Det är inget man egentligen tänker på men har man väl uppmärksamat det så hör man ndet hela tiden.
Anledningen va att min pojkvän reagerade på att jag sa vettu eller tiden, Och då körde jag att han sa det med och sen har det bara spritt sej nu hör jag alla vettu, snacka om skada!!
Varför säger vi vettu specielt när vi sagt påståenden som vi vill att andra ska hålla med om,

Jaja jag säger hellre vettu än dålixomdåva som min mamma brukade säga på telefon. Måste lyssna nästa gång och se om fortfarande säger det!

Kommentarer
Postat av: Lantlollan

Haha. Dålixomdåva. Jag minns det.

Postat av: Carina

Tror inte jag säger det längre.

2008-03-22 @ 19:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback